Kızlar 32 ye girdim cok şükür ama bu son 2 haftadr bebegim karnmda böyle taş gibi oluyor yürürken otururken sancı giriyor resmen karnıma. Bi de sabah bulantlarm başladı tekrar sarı su tekrar zorluyor beni öğürüyorum afedersnz gözlerimden yaş geliyor o esnada bi ıslaklk da hissediyorum korkuyorym normal mi bu durum sizce