Bende tortu kalmıyor sanıyordum son makınemde cok yorum gorunce bır ıcerıde cırpayım dedım normalde dısarıda cırparım,Parkemın rengıde koyu olunca hemen farkettm.Cok ovuyordum ama asla artık ovmuyorum.Camasırlarımın rengını soldurup akıttı.Daha bır yıkamada hemde uc kez yıkandıgnı dusunemıyorum bıle.Ikı kez durulama yapmam ragmen asla memnun dıılım.Ya ılerkı zamanlarda sadece beyzlarda kullanıcam yada kendı carsaflarımı falan yıkamada kullanıcam ama bebegımın renklılerınde bır daha asla kullanmam