Bayanlar 31+2 gunluk hamileyim. Haliyle artik dogum endiseleri benide sardi. Oyle oldum bittim diyecek kadar korkmuyorum bir kadin olarak bu mucizevi olayi illaki yasamak istiyorum lakin ilk dogumum olacagi icin endiseliyim ne yasayacagimi bilmuyorum cunku. En cok merak ettigim cocugun cikis ani ve ikinma ani cokmu aci veriyor. Nedense cok gozumde buyutuyorum. Bana tecrubelerinizin bu yonde olan kisimlarni anlatirmisiniz.