Merhaba bu durumu yaşayan bir çok hamile var belki biliyorum. Rahmimde kanama alanı tespit edildi her 3 haftaya bir beni yokluyor il defa korkuyorum olsun istemiyorum. Rahmimin şeklinden dolayıymış. Rahmim kalp şeklinde, leke gelince hep lavaboda öğreniyorum. Şaşırıyorum çünkü devamlı yatıyorum 😞 şu an 12+2 deyim. 2 hafta önce rahmimde 2,5 cm kanama alanı vardı leke gelebilir korkma demişti. Böyle devamlı yaşayıp sağlıkla bebeğini kucağına alan var mı? Ya da geçen