littleangel Cigdem30 ben de Doğumdan sonra nasıl ağda yapıcaz onu merak ediyorum.. normal Doğum olursa doktor dikişler için çağırdığında yine çıkmış olacak 🤷♀️Ben genitale ağdadan baska hiçbişey sürmedim şimdiye kadar🙄
Karamelek- Cigdem30 son 6 gün 💙 ben yaptıramıyorum çok kısa çıkıyor uzamıyor önceden lazere gitmiştim diye. Malesef jilet kullanmak zorundaym 😑 doğumum da sezeryan zaten bi sıkıntı olmaz heralde
Ltfy Doğumdan çok bende bunun stresindeyim 🤦 benimde pazartesi kontrolüm var doktor kanalda olup olmadığını söyledikten sonra yaptırıcam artık şans son 14 çünkü 🤷🏻
Cigdem30 littleangel kendiliginden kaybolan dikisler atyorlar ben ilk kizimda gitmedim kontrle flan kendi kendilerine dustuler cnku
Vera18 Cigdem30 dünden beri bende bunu düşünüyorum çok kararsızım 🤦♀️ benim Aralık sonu gözüküyor doğumum haftaya cuma çatı muayenem var ondan önce yaptırayım diyorum erken olur mu bilmiyorum ama çokta geç olmasın istiyorum doğum bu sonuçta belli olmuyor ne zaman olacagı
ozgeustun Cigdem30 16 gün var geçen hafta yaptırdım bu hafta tekrar gidip çıkan varsa toparlatcam. Doğuma kadar rötuşlarla gideriz
Kumsalinannesii Cigdem30 37+4 te yaptırdım bikini bölgem acıyor randavudan bi kaç gün önce yaptırın tavsiyem ☺️
Melike60 Agdayı kendiniz mi yapıyorsunz yoksa kuaföre mi Bide kılları ne kdar uzatıyorsunz kısa kılları almaz agda bnmde 25 gün sonra dogum var pazartesi günü de catı muanem
Hagag Cigdem30 salı çatı muanem var ve ağda yaptirmam lazım eğer 40 haftayı bekleyeceksek kısa kısa çıkmış olur 37 deyim şuan off çok kararsızım hamilelik bide fazla çıkarttı normalde lazere gidiyordum kuaföre acmayada utanıyorum kendim de yapamam bilmiyorum 🙄😪🥺😟😕