Selam kızlar bugün bir kaç bişey alıcam ama tecrübesizim size sorularım olacak,mesela sezeryandan sonra depend mi kullanılır,biberon kaç tane kaç cc alınır ,bebek battaniyesi penye polar olarak kaç adet alınır?bunların dışında yardımcı olmak isteyen varsa dinlerim şimdiden çok teşekkür ederim🥰 (bu arada mart sonu nisan başı annesiyim kısmetse ) 😇