Sueda29 bnde dikkat etmeye çalısıyorum ama insan gece uykusunda ister istemez yatıyır sırt üstü. Dr vücut seni uyarır bişeklde dönersin demiişti. Ama gercekten sırt üstü yatmayı özledm 😁 kalbe giden büyük damarlar rahmin altındn mı ne geciyomus rahim de gün gectkce büyüdükce sırt üstü yatınca o damar a baskı yapıp kalpden gelen kanın dolaşmasını kısıyomus ve kalbe geri kanın gitmesine neden oluyomus . Bebege de kan akışı çok az gidiyomus. Ondan dolayı. Bi yastıkda koyablrsn sırtına.