Oezy_01 Selam kızlar 11 haftalık hamileyim ve başından beri uyku problemi yaşıyorum. Geceleri uyuyamıyorum. İlk başlarda gündüz uyuyabiliyordum az olsa da ama kaç haftadır o da yok. Var mı benzer durumu yaşayan ve bu konuda önerisi olan ? Çok rahatsızım bu durumdan dolayı.
Bebisim_1208 Oezy_01 😁😁ben korkudan uyuyamiyorum eşim use gitti evde tekim korkuyorum evim çatı kati olduğu için hırsız vs girer diye bu arada 33 haftaligim
prenses_annesii2603 Oezy_01 22 haftaligim bende 0 uyku anca gündüz uyuyorum ilk başlarda çok güzel uyuyodum ya aralıksız 13 saat felan ama artık zaman geçtikçe uyku problemi çok oluyo fırsat buldukça hep uyuaya calış ilerki dönemlerde hiç uyuyamazsin ya
prenses_annesii2603 Oezy_01 ılık bi duş işine yarayabilir ardından ılık süt iç uykun gelir bnde hiç yaramadı ama sende is görür belki
Hdn Oezy_01 canım aynı sorun bende de vardı çok kötüydüm asla uyku uyuyamıyordum.Hamileliğimin ilk gününden beri çok kötüydüm gece yarısı gözlerimi tavana dikiyordum.Doktorum olmaz uyuman lazım beden şimdiden dinlenmeli dedi ve bana unison siye bir ilaç verdi .İlaç hem uyku yapıyor hem de gece bulantılarına iyi geliyormuş.Hatta bana doğuma kadar kullan dedi.Şimdi yine uyanıyorum çünkü 26 haftalık oldum ve ağırlaşmaya başladım ama önceki uykusuzluğum kesinlikle yok çok şükür
Hlal Bebisim_1208 bende tek olunca çok korkuyorum çatı kat ev😁😁lavaboya bile gtmekde zorlanıyorum korkudan
Oezy_01 prenses_annesii2603 Deniyorum da ama tüm gün uyuşuk oluyosun o da iyi olmuyo Allahım bi çare. 🙏
Oezy_01 Hdn Haftaya kontrolüm var söyleceğim hepsini bişiler versin çünkü dinlenemiyorum enerjim düşüyor.
Hlal Babam gilde kalıyorum eşim işte olunca,evde yalnız duramiyorm,eşimde gidince bı kaç gün gelemiyo 🙄
Burcu2626 Şu an oldugu gibi bende uykuyu terk etmislerdenim uyku arasin da surekli lavaboya kalkmaktan uykum bolunuyo esim gece vardiyasin da sanirim tedirgin yattigim icin 2 gundur uykusuzum o gelince onunla yatiyorum
Oezy_01 Burcu2626 Evet o tuvalet olayı zaten apayrı bişi iki saatte bir kaldırıyor. Ah be bebişler neler yapıyorsunuz bize. 😁
Seda_123 Oezy_01 Hamilelikte tek uyuyan ben miyim acaba 🤔 32+2 haftalığım basından beri çok uyuyorum hele şu 2 haftadır alarmı kuruyorum ona bile zor kalkıyorum erteliyorum hep 😂
Oezy_01 Seda_123 Ay o zaman çok şanslısın. Herkeste farklı oluyor işte ama geneli uyku problemi yaşıyor sanırım. Sen ballı olanlardansın demek ki. 😁