öncelikle Rabbım bebek isteyen her kadına nasip etsin kimsenin kucağı boş kalmasın, bebeği olup hasta olanlara şifa versin,
bizim hikayemiz ise, 15 kasım sabahı kontrole gittiğimde özelde ki doktoruma bi parmak açıklık var dedi çatı kontrolünde ama ben nasıl sancı çekiyorum, nst normal bu arada, bana üç gün sonraya randevu verdi gel dedi, doğum yakındır dedi, eve gittim ikindi gibi sancılarım sekiz dakika da bir gelmeye başladı, sonra beş dakika, üç dakika şeklinde geldi ve araları kısaldı, evde sancılarımı çekerken ne nişan ne su geldi, evden çıkmadan sıcak su tuttum belime bol bol yürüdüm sancı izin verdiği ölçüde aksam saat 10 gibi hastaneye gittik eşimle ki 39+5 idi haftam, bi boş serum taktılar sancılarımı karşıladım 20 dakika koridorda serum bitsin diye bi tur attım odaya geldim ki şarr diye ani bi sesle suyum geldi resmen bomba patladı 🤭 o an bütün suyum odada boşadı doğumhane ye çıktık 4cm di açıklık hemen elbiseye giydirdiler, açılma hareketlerimi yapmaya başladesi ebe yaptım baya, yarım saat sonra açılış 6cm di ki ilk defa belden girip alttan çıkan sancı ile tanıştım ve bu dalgaları karşılamak zordu ama nst harici hep yürüdüm doğumhane de yalnız bendim hep sesli sesli dua ettim rahatladım, vi yarım saat sonra 8 cm Di ve çatala aldı ebe doktorda geldi ebe alttan destek veriyordu aktif sancı geldikçe ıkınıyordum bi saat bu şekilde devam etti ve artık saçları elime geliyor bırakma sakın dedi ebe, ebe doktor karnıma baskı yapıyordu destek veriyordu bebeğime ve üç kere daha deneyip yorulunca son bi nefes+gayret +bağırma ile bebeğimi aldı ebe, pes pembe küçücük doğdu öykü kuşum 🧿 epizyom olmadı ama iç dış dikişim oldu, bu arada lavman yaptılar doğum öncesi feci bişeydi benim için,
hemen hasta bezi taktılar ama çok dandik ebeye hep sordum depend takabilir miyim diye odana geçince dedi öyle de oldu, depend rahat oldu baya ama üst yüzeyi pek kurumuyor ıslak kaldığı için dikişlerim çok rahatsız oldu yine de
göğüs pompası çok iyi bişey (lansinoh almış eşim)
göğüs ucu kremi vazgeçilemez (garmastan)
doğum sonrası bol su içmek sıvı almak süt için de güzel
2740 g doğdu bebeğim 16.11.19 da saat 1.40 da 2.5 saatte geldi meleğim ♥️🙏, devlette doğum yaptım, bi gün sonra taburcu olduk, bi gün sonra kızım kanındaki enfeksiyon için yenidoğan bakımda 5 gün yattı şimdi iyi şükür, uyanmak üzere hatta 😄🌺🍼
Rabbım herkese kolay, sağlıklı ve hayırlı doğum nasip etsin 🙏
doğum öncesi doğumu kolaylaştırıcı bişey yaptım mı tabiki, plates topunda zıpladım, çömel kalk hareketi, yürüyüş ve sıcak su mucizesi 🌺