Akşam yemeği esnasında karnım taş gibi olmuştu bebeğin hareketleri bile acıtıyordu rahat değildim acaba mı derken bı acilden gözükme kararı aldım çünkü annem il dışında doğumdan önce çağırmam gerekiyordu erken haberdar olmak istedim. Neyse gider gitmez nstye bağladım ve sancılar çok yüksek düzenli alttan muayene de yumuşama incelme ve bir parmaktan fazla açılma var doğumun başlamis yatış dendi ama özelde yapacağımi söyledim imza attırıp çıkardılar sabahı beklemememi hastaneye gitmemi söyediler ama suyum ve şiddetli bı ağrım olmadığı için eve geldim ama hala kasilamalar azar azar devam ediyor ama çok rahatsız etmiyor sizce gitmeli miyim yoksa beklemeli miyim daha ?