Iyı geceler.. Benım sorum ılk hamılelığimde spinal oldum memnun kaldım oglum 2 yasındayken ev tasırken agır kaldırmıstım belım tutuldu mr cektrdm bel fıtık olmus dedı ama o gunden berı baska sorun tutulma agrı yasamadım 2 sene gectı smdı 2. Dogumumda spınal yaparlar mı kı fıtık var dıye bı ilgisi varmı