Merhabalar sonunda bende dogumumu anlatabiliyorum malesef o kadar rahat bi dogumum olmadı 41 hafta olmustu ve oglumun gelme gibi bi niyeti yoktu gerçi kendiside gelemiyormuş istesede o ayrı bişi neyse normal kontrole gittim artık geciktiği için kendi doktorum yoktu acılden giriş yaptım ultrasona girdim bişi demediler muayne oldum acıklık 0😫 nst ye baglandım ve hafif sancı cıktı ama ben hissetmiyordum ebe istersen eve git imza atıp burda mafolursun evde en azından duşunu alır yürürsün kafan dagılır dedi bende tamam dedim ama doktor bırakmadı neyse esim yatıs yap dedi yatısımı yaptık ama ne 2 görümcem yanımda durabildi nede eşim kapıda beklediler 20 kasım sabah 11de yatıs yapıldı surekli nstye baglıydım ama sancım yoktu cok az sinek ısırıgı gibi diyodu ebe yan tarafta 2 tane yatak daha vardı onun yanındada ıkı tane catal alahım cok ürkütücüydü bi kaç saat geçti hala sancı yoktu ve 0 acıklık sonra bi tane sureyeli bi bayan geldi türkce bilmiyordu inliyordu 3 gün boyunca evde sancısını cekmiş suyu gelince hastaneye gelmiş direk çatala aldılar ama cok bagırıyordu dilindende kımse anlamıyordu cok korkmustum o bagırdıkca ebeler ona bagırıyordu kulaklarımı kapatıp aglamaya başladım 10 dk geçti bebek aglama sesi geldi ama kadın hala bagırıyo dikiş tede neyse yarım saate kadınıda aldılar cıkardılar bende tık yok aglıyorum gelen giden muayene ediyo çok acı cektim cok zorladılar aksam saat 8 gibi 1 santım acıklıgım oldu ebenın zorlamasıyla ve ardından suyum geldi durduramıyorsunuz zaten akıp gidiyo nişanımda zaten ilk alttan muayne ettiklerinde gelmişti neyse sabaha kadar uyuyamadım ve surekli alttan muayne oldum artık kafayı yicektim agrılarımıda hissetmeye baslamıstım ama en fazla 58e cıkıyodu ama cok agrıyordu 100e cıkmadan suni sancıda vermiyorlardi surekli ebeler nöbet değiştiriyorlar ve her yeni gelen muayene ediyordu sabaha kadar anca 3 santim olmuştu acıklık bastıryorlardı surekli karnıma ve her bastırdıklarında bebegimin kalbi duruyordu derin nefes almam gerekiyordu ama alamıyordum oksijen verdiler sabah yeni bi ebe geldi kalıplı biriydi ve her muayenede zorlanıyordum oglen 12ye kadarda 3 santımdı artık muayne olunca diger ebelerin elini tutuyodum dayanamıyordum aglıyordum sonra doktor öglen üçe kadarda acılmada gelişme olmazsa sezeryan yapalım dediler artık bende istiyordum sezeryan dayanamıyordum cunku görümcemde bebekte bi sıkıntı oluşuyorsa sezeryana alın demiş cok acı cekıo demiş kaynanam geldi beni o halde görünce aglıyordu öz teyzeö oluyo bi yandanda yürüttüler biraz cok sıklasmıstı sancı her sancı gelince egilip kalkmamı sölediler öle yaptım ama tık yok acılmada en son geldi ebe muayene edeyimmi dedi yalvardım nolur tam saat 3te bakın dayanamıyorum dedim tamam dedi 3 oldu saat 4 santım gene doktor aradı gelişme olmayınca kordon kısalıgı olabilir o yuzden inmiyor olabilir bebek dediler ve sezeryana aldılar sontayı takarkende cok zorlandım Psikolejim alt üst olmustu o kadar sancı bosuna cekmiştim kapıda eşimi görümcelerimi kaynanamı görünce cok kötü oldum ameliyathaneye girdim cok soğuktu dırek yatırdılar 4 5 kısı vardı ve yasımı soruyolardı adımı faln güler yuzluyduler sonra altan uyusturucakmıyım yoksa tamammen uyutulcakmıyım diye sordum hesedermiyim uyanırmıyım ameliyat sırasında surekli soru srdum doktor hangisini uygun görürse dedi bende onlara bıraktım sonra uyutulmamı ıstesi doktor adın ne yasın kac dediklerini hatırlıyorum sonradan uyudum zaten uyandığımda cok kötü karnım agrıyordu bagırmısım karnım agrıo diye hatırlamıyorum karnıma dokunum bebek nerde diyip durmusum bebegımı getirdikleri anı hatırlamıyorum mosmor dogmus oglum 4 kere kordon dolanmış boynuna o yuzden inemiyormuş cok sukur suan iyi sontayı cıkardıkları zaman üstümü kendim giydim ve direk yürüdüm sürekli yürüdüm kendim baktım bebegime 9 günlük olduk ve cok şükür her işimi kendim görüyorum 2 dogum yapmıs gibi oldum ben her iki dogum seklinide yasadım cok şükür geçti ama o zamanları unutmak istiyorum dogumdan sonra bile uyurken hala alttan muayne oluyor gibi hisediyordum rabbim o kapıda bırakmasın kımseye öle rezil bi hastaneki belki zorlasaydılar bebegim suan yanımda olmayacaktı nasıl görmezler ultrasonda kordon dolandıgını hala aklıma geldikce sınırleniyorım rabbim hepinizi bı avazda kurtarsın inşallah 🤲🤲🤲