HNur_06 Tuceee kaç haftalıksınız? Ben 14. Haftadan beri sadece demir ilacı, innate ve d vitamini kullanıyorum. Sizinkiler baya çok görünüyor
Mervee58 Tuceee bende omega, feramat ve calcımax-d3 kullanıyorum decaviti ve coledan d yi bıraktırdı dün doktorum
07052019 Tuceee 12.haftadan beri sadece decavit ve gynaferon kullanıyorum sizinkiler baya fazla geldi bana
Cekuu06 Ben sadece folik asit kullandım. Oda ilk üç ay. Şuna dört ay bitiyor. Başka hiç bir vitamin istemedi doktorum. Normal mi sizce.? Hepiniz bir dünya saymışken benim hiç kullanmıyor olmam..
Minnosannis01 Cekuu06 folik asitten sonra. Mutlaka vitamin hapı yazıyor dr. Decavit falan veriyorlar sana neden vermedş ilginç. Benim tahlil sonuçlarım iyi kanıma baktı. Ona rağmen destekleyici vitamin verdi
Yubu Cekuu06 yanlış bnde o hataya düştüm sana demir ve d vitamini verecrk git sağlık ocağına veriyorlar
Hlal Decaviti devi3 bıraktm dgerlerini kullanıyorum 36 haftamdaym ,magnezyumda çok zor içiyorum mdem bulandiriyo bayadir icemiyorm