Kızlar 12+6 yız.Bugun doktorum plasenta on duvara tutunmuş kanama riskin var ve rahmin büyüdükçe daha çok agrin olucak dedi bebeğim çok saglikliymis şükürler olsun ama bu söylenenlere çok üzüldüm doktoruma açık açık sordum kanama olması düşükmu demek diye net cevap vermedi bana bu konuda bilgisi olanlar yardımcı olabilirmi neler yapmalıyım dikkat etmeliyim.