Merhabalar bugun 38+3 olduk . 1 gun once cati muayenesi oldum ve bir parmak aciklik cikti eve geldim kanamam oldu ve sancilarim basladi sonrasinda ise bi anda sancim kesildi . hastaneye gidiyorum nst sanci cikmadigi icin eve gonderiyorlar .catidan sonra kanama olan var mi ?