Deletedmom099 sonsuzmasalim arkadaşım bebeğine kullanıyo gerçekten çoğu bebek bu emziği hemen kabul ediyo bende ondan alıcam 2 Li ve kutusu olması çok güzel
sonsuzmasalim Deletedmom099 evet hemen hemen her bebek kabul ediyor. Sanırım emzik ucu meme ucuna çok yakın olduğundan kaynaklı oda🌸🤗
Seymaa16 sonsuzmasalim canım ben de sana farklı bir şey soracağım Yenidoğan setinden almak istiyorum da emzik olarak daha sonra altı ay bir yıl olarak değiştirebilir miyim uygun olur mu başlığıyla biberon
sonsuzmasalim Seymaa16 şöyle söyleyeyim bende baştan öyle bir şey almıştım fakat sütüm yettiği için biberona hiç gerek duymadım ve hala dolapta açılmamış duruyor. Benim sana tavsiyem bebeğinin dünyaya gelmesini beklemen. Belki de hiç biberona gerek duymayacaksın ve benim gibi boşa almış olacaksın😏
Ceren58 sonsuzmasalim 0 6 aylık mı aldınız 6 18 aylık mı. Ben de emzik konusunda kararsızım avent ultra air 0 6 mı alsam 6.18 mi? 6 aydan sonra da kullanamaz mıyım
sonsuzmasalim Ceren58 0 6 ile başladım ben ve 6 aylık olunca 6 18 aldım. Bazı bebekler 6 aylık olmasına rağmen hala 0 6 ay olanını emiyor. Doktorumuza danıştım ve annedeki memede büyümüyor sonuçta eğer 0 6 aylık olanını emmek istyorsa bırak emsin demişti🙂
sonsuzmasalim Fatmanur_yakup17 her emzik uzun süre kullanılmamalı bozabilir tabi. Ben sadece uykuya geçiş de ve dışarıda huysuz olduğunda veriyorum 🤗
sonsuzmasalim Gamzeugur23 Uç olarak arasında fark yok, birbirinin aynısı. Soft’un kenar kısımları yumuşak, daha büyük ve delikleri daha küçük. Air’in kenarları normal sertlikte, daha küçük ve delikleri daha büyük. 🤗
sonsuzmasalim Yasmin89 Saklama kutusuna yaklaşık 30ml su koyuyorsun ve emzikleri de içine koyup kapağını kapatıyorsun. Mikrodalgaya yerleştirip 750 ile 1000 watt arası 3dk’lığına sterilize etmiş oluyorsun. 🤗 evet içinde biriken suya dikkat etmek gerekiyor
sonsuzmasalim Slinn Saklama kutusuna yaklaşık 30ml su koyuyorsun ve emzikleri de içine koyup kapağını kapatıyorsun. Mikrodalgaya yerleştirip 750 ile 1000 watt arası 3dk’lığına sterilize etmiş oluyorsun. 🤗 evet içinde biriken suya dikkat etmek gerekiyor🙄😣
Seymaa16 sonsuzmasalim ya sonrasında kullanım için düşündüm canım su meyve suyu bişeyler tasirken onunla taşırım diye düşünmüştüm . Teşekkür ederim inş gerek kalmaz 🥰🥰😘
rukiye-02 Badevehande kız benim ki de öyle tüm gece memede durmak istiyor ya emzik niyetine kullanıyor ben chicco almıştım ama onu bi alıyor bi almıyor ben de avent sipariş edeyim nerden aldın sen canım
Badevehande rukiye-02 gitti gidiyorda indirimde kuzum emerse tavsiye ederim nasıl gidiyor canım ben çok yoğunum ya eridim resmenn
rukiye-02 Badevehande canım ya bende eridim dediğin gibi 7 kilo almıştım hamileyken 9 kilo verdim şu iki haftada hiç uyuyamıyorum gece 12 olunca başlıyor bizim kız ağlamaya sabaha kadar onunla uğraşıyorum gündüz ne uyursam o 😟 o kadar yorgun ve mutsuzum ki gaz sancısı ve uykusuzluk beni mahvetti hayattan soğudum 😥😥😥
sonsuzmasalim Seymaa16 oğluma suyu ben direk alıştırma bardağı ile verdim yine biberona gerek kalmadı hiç🤗
Genc_anne_adayi Badevehande canm günümüz aynıydı sen benden 4 gün önce doğum yaptn nasıl gidiyor bebişle görünce merak ettim
Badevehande Genc_anne_adayi zor anam zor. Eridim gitti kilo milo kalmadı uykusuz geceler yetişmeyen işler...😅