Kızlar 39 +3 olduk bugün ama bende dün geceden beri geçmeyen ve bu akşam saatlerinde daha da şiddetlenen bir bel ağrısı var ki anlatılmaz yani. Onunla birlikte kasılma ve aşırı sert bebek hareketleri oluyor arkasından çatı ağrısı ve mide bulantısı. Ama sancı da değil yani bu bel ağrısı çok kötü bir şey. Masaj yaptırıyorum ılık duş pilates topu hiç biri işe yaramıyor, nasıl dindirebilirim başka yol var mı