Selam 36.hafta anneleri.bunyedeki farkliliklara bir bakalim neler oldu bu haftada? Bende kasilma ve sancilar var ama acilma yok,su yok.Bagli oldugum hastanede 36 haftada doğum şartlarına uygun degil.yani bu haftada bebek solunum sıkıntısı yasarsa cihaz yok bebegi solunuma baglayacak dediler.ciger ignesi yaptilar.1 hafta daha beklersem bu risk kalkacak sezeryan yada normal artik neyse gerceklesebilir risk olmayacak.sizde neler var?