Sedakctpe Hatice1017 35 haftalık olduk gece 12'den sonra 😇 geçtiğimiz salı günü kontrolüm vardı kilosu düşük dedi dr 2040 gr 😔 banada düşük geldi çok üzüldüm
GoncAli Hatice1017 geçen cuma gittim tam 35 haftada 3200 dü. Biz masallh 3 hafta onden gidiyoruz. Pazartesi gideceğim bakalım 10 gün olacak kac kilo almış olur. 36+2 olacagiz. İlk oglum 36 haftalık doğdu. 3530 doğmuştu. Eşim 5200 doğduğu icin benim bebeler ona cekmis.
Hatice1017 Yelizdemir Masallah cnm hayirli sagliklica aliriz ins kucagimiza cumlemiz🙏🙏😊😊Kilosu nedir bu arwda
Yelizdemir Hatice1017 amin cümlemiz inşallah 🙏 en son bi hafta önce gittik 1800 gram civarı dedi doktorumuz kontrolümüz de bi kaç gün sonraya 🥰
35ilknur35 Hatice1017 en son 32 haftalık 1750 dü doktor normal ama biraz zayıf dedi bilemiyorum. Burda da okuyorum baya iyi kiloda olanlar var zayıf olduğunu düşünmeye başladım
dlymrt Hatice1017 teşekkür ederim canım doktor 2-3 hafta önde gidiyor dedi. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🙏🏻🥰
Ozlem35 Sedakctpe sabahları mutlaka yumurta ye... Protein cok kilo yapiyor bebege...Yoğurt süt ve ceviz....inan 1 haftada farkı görürsün diğer kontrolde...Üzülme 🤗
Hatice1017 Sedakctpe Bizide dun kontrolümüz vardi cnm 2100 gr iz bizde...Bizimkide biraz dusuk galiba bende.su an üzgünüm😔😔1-2 haftada geriden geliyor malesef
FulyAtik Sedakctpe 34 haftalikken 1990 grdı 35+5im bugun kontrole gidecegim üzülme kilosu icin yanlis ölcüm olabiliyor bazen
Sedakctpe Hatice1017 aynen canım benim bide sol tarafta çentik var sol taraftan iyi beslenemiyor şimdiye kadar iyi gidiyordu herşey ama son kontrolde 2 hafta geriden geliyor malesef 😏 doğuma kadar elimden geldiğince kilo aldırmaya çalışacağım bakalım 🤷♀️
Papatya59 Hatice1017 canım iyi yada kötü birşey demedi. Önemli olan sağlıklı olmaları kiloları iyi bence😍
Hatice1017 GoncAli 41 Kere masallah canım ❤❤❤Ozellikle yaptigin bisey varmi acaba yada en cok ne tuketiyorsun
Elcn4 Hatice1017 bende 34 haftaligim 2400 suan 30 aralikda sezeryan gunum insallah dogana kadar ele avuca gelir 😊🤲
Elcn4 Hatice1017 benim oglum 2800 dogmustu minicikti boyuda kisaydi zor oldu ama cabuk toparlandi saglikliydi en basinda. Tombul bebeklere hevesleniyorm bende 3 kiloyu gecsin istiyorm tabi once saglik.