Kayraruzgar ozlem_yasn03 ben internetten aldım demonte çok memnunum fiyatına göre çok şık ve güzel bence sadece 1 gün boyunca montelemek için uğraştık 😂
Sivasgelini ozlem_yasn03 İnstagram kanz bebe Kartal diye bi sayfa var canım ben ordan aldım İstanbul da olduğum için gittim görerek aldım birebir aynı ürünler instagramda koyduklarıyla
ggulsahh78 ozlem_yasn03 noktabebeistanbul var instagramda krisnlikle bak derim canım..sunta alma derim kesinlikle hemen parçalanır gider
annesinin_bitanesiii MelekAkgnr halı, perde, yatak içi, Zıbınlık, iki kapılı dolap, avize ve büyüyen beşik 6 buçuğa yakın pahalıya mal oldu
Koskersultan ozlem_yasn03 canım gittik baktık bugün bebek odasına instagtamdakiyle aynı güvenilir bide biz aldık yarın eve getiricek ler kalitesi falan da kötü değildi güzeldi. Tek kötü yanı montalama yapmıyorlar sen kendin yapıyorsun. Baska yerleri de gezdik çıkmışken bakalım diye aynı kalitede 2 kapaklı dolabı cibinliği uyku seti dahil değil 2000 küsür hep. En uygun güzel bide herseyi içinde bunun fabrika üretim yapıp magaza lara satıyorlarmış
ozlem_yasn03 Koskersultan anladım canım hayırlısı olsun güle güle kullanın sağlıkla büyüt bebişini 🤗 izmir de buldum bir mağaza ona bakıcam onlar da üretimi kendileri yapıyorlarmış