Merhabalar benim yengem Doğum yaptı bende refakatcı olarak kaldım yanında tertemiz gayet güzel çalışanları da ilgili bi hastane çok memnun kaldık ilk doğumunu saygıda yapmıştı kesinlikle önermiyor istemiyor diye Ersoy’a geldik çok şükür pişman olmadık