aydandir Duruuuu vurulurken hiç hissedilmiyor ilk dozda bir kaç gün kolunu kaldıramıylrsun üstüne yatamıyorsun ama geçiyor ikinci doz daha az ağrı yapıyor hiçç korkma bnde çok okudum ağrı olduğunu ama öyle olmadı çok şükür
aysenur4 Duruuuu vurulurken hiç yanmadı sadece o gün kolum cok hafif agrıdı o kadar şişme mişme yasamadım cok üstine de gayet yattım yani kolay atlattım ben
Balimm @Duruuuu hayır hiç yakmıyor cnm vururken hc hissetmedim ben ama sonra dan brz kolumda agirlaşma bide şişlik oldu
Annecikkkkk Vururken ağrı hissetmedim ama ondan 3 gün kolumu pek kaldıramadım şişliğin oldu ama inanki öyle bir şey oluyor ki ağrı şişlik pek umursamıyorsun:)
Balimm @elifcerennn benim vurduğum gün değil ondan sonra ki gün oldu ama sorduk her insanın bağışıklığı farklı tepkiler verebilirmis