asyaa15 Evett 17 18 19 hafta anneleri. Cinseyetleri erkek olanlar isim düşünmeye başladınızmı ne koymayı düşünüyorsunuz 😊 Biz suan Turan Ege Asaf Göktuğ Göktürk gibi bikaç isim ekledik eleyecegz inşallah😂
Mervemm asyaa15 ben belli degil 16 olduk ama göstermedi uyuyordu diye. Erkek olursa Agah Han düşünüyorum
mrveygtckmk asyaa15 16+2 haftalığım cinsiyetimiz erkek gözüküyor biz MertAyaz MeriçCihan YağızEmir arasında kaldık valla hepsi hoşuma gidiyor🙈
Nurselimida Ali Mustafa olacak inşAllah 🤲🏻 Babamı 2014 yılında kaybettim ve o gün dedim ki bir gün evlenir de oğlum olursa hem kendi babamın hem eşimin babasının adını koyacağım öyle de oldu Babamın adı Ali kayınpederim Adı Mustafa İkisinin çok yakıştığını görüyorum
Ummugulsum_44 Kızlar eşinizin ailesinden birisi çok ısındığınız bir ismi koysa ne yapardınız sizde koyar mıydınız aynı ismi tabi onlar gizledi karar verdikleri ismi bizde düşündük sonra görümcesiyle konuştuk isim konusunu bizimkiyle adaş olur dedi o günden beri erkek isimlerinin hiçbirine ısınamıyorum çok sinirleniyorum bu arada hala cinsiyet öğrenemedik ama insan bir kez ısınınca sonra üzülüyor içimden o kadar çok geçiyordu ki o ismi koymak artık koymam sanırım
Minnosannis01 Ummugulsum_44 ney koyacaktın cnm. Sen söylemişmiydin yani senden duyup kendilerimi koydu
Ummugulsum_44 Minnosannis01 Alparslan koyacaktık hayır onlar sır gibi sakladığı için ismi bizde düşününce onlar koyacak diye bilmediğimiz için baya ısındık eşimle ama tabi gel gör ki aa adaş olurlar dedi görümcesi
Edaliesila @Ummugulsum_44 benim bu kadar içime sindiyse ne olursa olsun koyardım karşımdaki vazgeçsin ben niye vazgeçeyimki
Ummugulsum_44 Edaliesila işte onlar önce karar verdi ya bide sır gibi sakladılar aylarca karar verdiler ama söylemiyorlar dedi ailesi sanırsın çalıcaz ismi sonra biz eşimle konuştuk işte benimde içime doğdu sır gibi saklıyorlarya aynı çıkacak dedim bilerek görümcesine biz kıza şunu erkeğe şunu düşündük dedim görümcesiyle yakınız zaten o da adaş olucak desene filan böyle konuştu koysak niye koydunuz demezler ama ben de istemiyorum artık şimdide doğdu heryere o ismi yazıyorlar ben sinirleniyorum özel hissetmiyorum o ismi artık
Ozlembln İlk aklımıza cihan geldi,şimdi neye baksak beğenmiyoruz .cihan olacak sanırım ,en son edis ve barlas ismi hoşuma gitti ama