Herkese Merhaba.
Özellikle ikinci bebeğine hamile kalan tecrübeli annelerden fikir almak istiyorum. Göğüs ucu yaralarına iyi geldiği söylenen silverette marka gümüş göğüs ucu kapaklarını kullanıpta hiç bir işe yaramadığını söyleyenler var. Bu işin aslı, astarı nedir? Bir bilen, tecrübesi olan, gerçekten faydasını gören var mı?
fiyatı az buz da değil. 300 küsür lira.
Ayrıca, merak ettiğim bir şey daha var;
Böyle antin kuntin şeyler daha önce yoktu. Eskiler ne yapıyormuş göğüs yaralarına? Bunun muhakkak doğal bir çözümü vardır diye düşünüyorum.
Bir bilen, fikri olan, varsayımlarla değil, tecrübeleriyle aydınlatan annelere ihtiyacımız var.
Lütfen yardım... 🙏🏻