Ben sigarayi birakan insanlara asla inanmiyorum cevremde 10 sene icmeyipte sonra başlayanlar da olunca.. bende hamileyim 6+6 tüp bebek. Embriyo transferinden sonra bıraktım. Tam 30 gun oldu ağzıma sürmedim ve tek hayalim doğumdan hemen sonra sigara içmek. .. biliyorum cok zor ama ben sakiz cigniyorum. Cekirdek citliyorum. Ve seker atiyorum bazen ağzıma. Yeri dolmuyor ama dayan nasilsa icecegin günler gelecek