Hanimlar 38+1 deyim ve bugunki nstem duzensiz ama yer yer 80 i bulan yüksek sancilarla oldu aksam eve gelince biraz daha artti sonra doktorum tekrar gitmemi istedi tabi arada 5-6 saat var bu seferkinde daha artti 100 ve biraz ustu oldu tuse oldum zaten 1 cm acikligim vardi ama hala ayniymis doktorum bu sanciyla acilma olmasi lazimdi dedi zorunlu sezaryen olabilir dedi acilma olmazsa
sanci çekiyorum bebegin kafa asagi da ama karnim yuksek ve acilmam olmuyor ne yapabilirim
plates topu uzerinden yaziyorum su an 😅
yarim saat oncede belden asagima sicak dus aldim buharli buharli
meryem ana otu iciyorum yani basimda
hurma zaten fiks
cinsellik yasakmış (en azindan bana )
ve merdiven inip çıkıyorum
simdi o zaman ne soruyosun diceksiniz ama akil akildan üstündür belki cok etkili yontem bilen yada yapan yasayan etkisini goren biri vardir açığım her seye