Busrasalt Merhaba arkadaşlar 3 gün önce kan testi yaptırdım beta hcg 4791 çıktı doktora gittim kese gözüktü kese çok iyi dedi doktor tekrar kan testi yaptırmalımıyım sizce
Aybukeayberk Busrasalt Canım kese gözüktüyse tekrar yaptırmaya gerek yok demişti dr.um. Bos yere aklını karıştırmaktan başka ise yere yaramaz dedi. Bundan sonra ultrason takibiyle ilerliyor zaten her şey.
Muge0609 Busrasalt Beta Bakılmasının Sebebi Kese görünecek Seviyeye Gelmişmi Ondan Dolayı Sık sık Bakarlsr Kese Göründüyse Sürekli Beta Baktırmanın Bir Anlamı Yok ☺️
Misssimsek Busrasalt zaten çoğu hastane 5000 üstü değerleri olcmuyor canım kese gorunduyse bundan sonrası kalp atışı duymak inşallah bir daha kan verip kendini strese sokma inşallah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin