Canımm aynı durumu bende yaşadım değerim aynı çıktı daha sonra ertesi gün doktora gittim var yok diyemem kimyasal gebelik olabilir dedi ve gerçekten de öyle oldu doktora gitmemin üstünden iki gün geçince ben yoğun kanamalı şiddetli bi adet gördüm sana demek istediğim şu ümitlenme ama üzülme de sadece bi kaç gün sonra kan ver ama şuanda mesela erken gebelik testini bi yap bakalım rabbim gönlüne göre sana inşallah hayırlı bir evlat verir 😌🙏🏻