Busrasalt tuzey Canım benim 3 gün önce test yaptırdığımda beta hcg 4791 di 5+4 düm bugün 6+0 oldum Sen ilk mi yaptırdın
gmzmg 4+6 ‘da ilk kez test yaptırdım 2500 küsürdü. 3 gün sonra doktora gittim kese göründü karından. Bu pazartesiye kalp atışı için gel demişti, 6+4 olacak gittiğimde
Misssimsek Benim 4+4 de 5000 üzeri bi değerdi makina 5000 üstünü göstermediği için tam.olarak kaç olduğunu bilmiyorum
Berfin_kycn Misssimsek ben gittim 5+3 düm dün gittim kese görünmedi beta hcg 4000-5000 civarıydı doktor normal dedi bana pek normal gelmedi ya sizce normal mi😞
tuzey Misssimsek gttik cok şükür keseyi gördü ama kalbini dinleyemedk haftaya gel dedi. bide haftami soylemedi acaba uyumlumu gidiyorum kendi uygulamamla merak ettm
gmzmg Ayse81 ben ultrasonda kaç haftalık olduğumu bilmiyorum, sormadım da :) bu yazdığım son adet tarihine göreydi. Keseyi 12 mm görmüştü doktor ve içinde oluşumlar var demişti
tuzey gmzmg bn kesede 11 mm dedi ayni senin gbi haftami soylemedi. ultrason kagidini atablr misn orda yazıyorsa bakalm
Misssimsek Berfin_kycn karından bakıldığında kese küçülse gorunmeyebilir icini ferah tut bi sıkıntı olsa doktor söylerdi bi kaç gün sonra gittiğinde görünür merak etme. Kese olmasa yada dış gebelik olsa allah korusun bhcg o kadar yükselmez
tuzey Berfin_kycn normaldir bazen cihazin modeliyle bile görüntü kalitesi değiştiği için görünmuyomus
Berfin_kycn Ayse81 kötü bişey demedi dedi daha süresi vardır belki salı günü gel dedi gelde salı gününü bekle