Emresra 10 gün önce muayene edildiğimde 1 cm açıklığım vardı nst de sürekli sancılarım çıkıyo ama doktorlar açılma olmasını beklemem gerektiğini söylüyo ilk doğum yavaş ilerlermiş açılma da yavaş yavaş olur dedi açılma olması için napmam lazım 🙁