Oguzaysel Yasmnnnnn valla moralim bozuluyor kilo mevzusuna doktor normal diyor burda yazılanlar çok uçuk rakamlar 🙈 29uncu haftada 1350 gram denildi 26da 830 gramdi bence kıyaslama yapmayalım herkesin farklı oluyor morali bozuluyor insanın
Seda_123 Yasmnnnnn Benim 25+5 te 830 gramdı 31.haftada 1600 gram doktor biraz az dedi ama minyon olacak galiba anne babasına çekecek çok kilolu doğmaz sanmıyorum 😁
Yasmnnnnn Maşallaj Aras-Altay maşallah benimki biraz minik bir kız olucak sanırım doktor normal dedi ama 800 grmmış
Yasmnnnnn Sağlıklı olması çok kilolu olması demek değil zaten ben sadece meraktan sordum teşekkür ederim yazan herkese 😊😊
Seda_123 Hiranurhilal Memnun kaldınız mı peki hale hanımdan giden çok memnun kalıyor güler yüzlü her zaman 🤗
Hiranurhilal Seda_123 evet dun de kontrolumuze gittk dogum korkumu anlattm ve bana cok guzel cesaret verdi 😉
Seda_123 Hiranurhilal Bende korkuyordum normal doğumdan ama valla artık korkmuyorum😁 Normal mi sezeryan mı olacağı daha belli değil bi kaç haftaya belli olur 32+2 haftalığım ben
Hiranurhilal Seda_123 benim iki normal dogumum var oyuzdende normalde israrci kendisi ama bakalm son haftalarda belli olur hepimiz icin hayirlisi
Seda_123 Hiranurhilal Ikı normal doğumun varsa 3.kolay olur canım o zaman benim ilk dogumum olacak çok merak ediyorum acaba normal mi sezeryan mı diyecek eğer sezeryan derse başka bi doktordan da görüş alıcam
Hiranurhilal Seda_123 canim hic sezeryan diceni sanmam eger mecburi durun yoksa cunku normal digum taraftari bi doktor banada 3.kolay olur dedi insallah