Arzuarzu Kızlar, dün doktora gittim 14+5 haftalığım doktorum plasenta aşağıda bebek arkasında kalıyor dedi riskleri var mı,
Muneweralp Arzuarzu 28. Haftaya kadar yukarı çakabiliyormuş eğer çakmazsa doğumda aşırı kanama annenin rahminin alınması gibi sonuçlar olabiliyormuş bende aynı durumdayım haftaya 28 haftalık olcam ve kontrolüm var inşallah yukarı çıkmıştır
Eeeee Arzuarzu benimkide öyle canım yeni öğrendim ayrıntılı ultrasonda 20+5 haftalığım bekliyorum 25 haftaya kadar çıkabilirmiş ama çok tedirginim bende çok riskli bi durum anne açısından kanamayı durduramıyabiliyolarmış doğumda
Muneweralp Arzuarzu senin daha vaktinde var hemen düşürme moralini evladını da üzme strese sokma bekle bakalım çıkar bence sıkılma düşünmemeye çalış
HaticeeKckylmz Arzuarzu akrabamınkı oyleydı asagıda ve rahme yapışık gıbı doğuma kadar yukarı çıktı ve çok güzel sağlıklı normal doğum yaptı karamsarlığa kapılmayın
Muneweralp Arzuarzu yani üzülme Allah büyük dua et bol bol ben öyle yapıyorum benim artık vaktimde kalmadı haftaya kadar çıkmazsa daha da çıkmazmış rabbim sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin 🙏 inşallah
Arzuarzu Eeeee 🥺🥺 Allah hepimizin yardımcısı olsun,kolaylıkla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ama elimde değil kötü oldum bi
Arzuarzu Muneweralp inşallah bir problem çıkmaz düzelmiş olur seninnn🤲🏻 rabbim hepimizin yardımcısı olsun
Eeeee Arzuarzu aminn inşallah canım bol bol dinlen uzanmaya çalış zorlama kendini ben öyle yapmaya çalışıyorum bende hergün istemsizce ağlıyorum ama rabbim büyük dua et içini rahatlat
inci0101 benimde aşagıdaydı int yorumları okuyunca cok korkmustum doktorum ileriki haftalarda %90 yukarıya çıkar demisti ve çıktı cok şükür endişelenmeyin çıkar inşallah
deletedmom309 Yüksek ihtimalle 30lu haftalarda yukarı çıkacaktır endişenip kendinize gebelik sürecini zehir etmeyin 😊 Bol bol “Ya Emin-el Hafîz” okuyun avuç içlerinize ve karnınızı sıvazlayın. Tüm emanetlerin sahibi olan Yüce Allah sizi ve bebeğinizi korur biiznillah 😊