cgdmm0016 Kızlar merhaba 7 haftalık hamileyim sürekli kasıklarım ve karnım çok falaz ağrıyor abebeğim düşecek diye çok korkuyorum doktora sordum ancak hiç bi sıkıntı yok bebekte değil sizce normal mı
Beyzanur123 cgdmm0016 canım o ağrı sürekli oluyor 16 17. Haftalara kadar oluyor. Korkma bişey olmaz Allahimin izniyle.. dua et bol bol . Bir de bebeğin dusmemesi için bol bol Ya-Mübdi oku. Rabbimin ismi şifa olur ben çok faydasını gördüm
Ness61 11 haftalık hamileyim genelde hep var kasık agrım hamilelik boyunca geçmeyen agrı değilse kanama yoksa korkmayın diyorlar doktorunuz da söylemiş korkmayın bence
Ness61 cgdmm0016 insan korkuyor tabi normal agrınız dışında agrı hissederseniz doktora gidin ben mesela ayağımın üstüne basarken sadece sol tarfım da agrı hissettim normal de olan bi agrı değil di gittim idrar yolu enfeksiyonu varmış ondan yapmış canım zamanla alışırsın agrılarına farklılıklarına