Merhaba..
öncelikle herkes bebişinin sağlıklı bi şekilde beslenmesini tabi ki ister 🐣 ama hamile kalmadan önce de kiloma ve basenlerime çok takıktım, şimdi düşünüyorum hep.. kilom 73, basen ölçüm şu an 110.. acaba sizler gebelik boyunca ne kadar basen kalınlaşması yaşadınız. Gerektiği kadar beslenmeme dikkat ediyorum, 12.haftadan sonra yürüyüş ve hamile pilatesine başlıyorum etkisi olur mu sizce.. moral motivasyon ihtiyacım vaaar🥺🙆🏻♀️🙆🏻♀️🙆🏻♀️