Merhaba, bende de iki sene önce şeker çıktı çünkü kötü besleniyordum ailede de var zaten. İlaç kullanıp kilo vermeye çalışmıştım yoluna girmişti. Hamile kalınca kesin çıkacak diye düşünüyordum. Ama şeker yüklemesi bana 24. Haftada yapıldı. O ana kadar bir şey yapmadım. Sadece başta kan verdiğimiz zaman şekerime bakılmıştı çıkmamıştı. Şeker yüklemesi de yapıldı çıkmadı. Sağlık ocağına gidip açlık tokluk kan verin sonucunuzu da doktorunuza götürün bence en kolay yol bu 🌸😇