merhaba kızlarrr 36+2 hamileyimm. ilk gebeliğim doğumu akışına bırakmıştık normal veya sezeryan hiç sorun değildi. gecen gün kontrolümde bebeğimin baş çevresi 38 haftaya uyumlu olduğunu söyledi doktorum. eğer doğum zamanı geldiğinde hala baş çevresi öndeyse normal doğurtmam seni dedi. parçalanırsın dedi. bende aksine sezeryandan çok korkuyorum normal istiyorum çok. ama madem böyle normal doğumum zor olucak doktorumdan 38. haftamda sezeryan olmayı mı istesem. bunun sebebi çokkkkk sabırsızım biran önce oğluma kavuşmak istiyorum. 38+1 12 aralık oluyo hem doğum tarihi de güzel olur 😂😂 12.12.2019 🥳🥳hemdee iki hafta sonra kavuşmuş oluruz 🥰🥰 aranızda planlı sezeryan yapanınız var mııı. (beni yargılamadan yorum yapmanızı isterim🙊)