Hemnike Bu ilaçı hamilelikte kullananlar var mı? Fena mide yanmam var sanki acı biber yemişim gibi ? :(
Bilgeninannesi Hemnike gaviscon un birkaç çeşidi var bazıları yasak doktorumun her hamileye veriyorum dediği çeşidi klasik olan fıstık yeşili bantlı olanı sizinkisi kırmızı ya da kahverengi olanıysa bilemicem sakıncası olabilir dozaj meselesi önemli.
Cns33 Ben de bugun gavıscon şurup aldım mide yanması ıcın eczanede sordum gebelikte kullanılabiliyomuş öle söledıler canm.
Hemnike Gaviscon double actıon mu yazıyor sizinkilerinde üstünde. Midem berbat yanıyor. 13 haftalık hamileyim.
Glcnapo Bende kullanıyorum cayır cayır yanıyordum iyi ki bu ilacı çıkartmışlar. Artı olarak bişi sormak istiyorum 7 haftalık gebeyim ama 1 saatir galan karnımaa ağrı var alt bölgede adet sancısı gibi normal mi acab a üşütmüş olabilir miyim
Hemnike Glcnapo normal canım o ağrılar kanama veya lekelenme olmadığı müddetçe korkma bol su iç ve dinlen ağrıdığı zaman ne tarafın ağrıyorsa diğer tarafına dön yon değiştir. Dinlenmen lazım rahim büyüyor bebek büyüyor o sebepten bu arılar. ☺️
Feslegenyavrusu Bende kullanıyorum 4-5 ölçek alıyorum günde, baya rahatlatıyor. Doktor herhangi bi sorun olmadığını rahatlikla kullanabilecegimi soyledi.
qusel Geçmiş olsun mide ameliyatlı olduğum için surkeli mide koruyucu kullanmam gerek. Hamile oldugimu ogrenince koruyucumu bırakmak zorunda kaldım gaviscon ve rennie ye izin verdi drum
Tugbamm Bende kullanıyorum banada doktorum önerdi hiç bir yan etkisi yok hamilelikde kullanılan tek mide ilaci buymuş yan etkisi olmayan çok rahatlatiyo bende geceleri kalkıp kaşık kaşık iciyorum