Kizlar ilk gebeligim oldugu icin merak ediyorum. 37.haftaya girdim. Ilk defa gecen hafta nstye girdim. Sancilarim hic yok gibi 5-6 arasiydi. Mesela bu hafta yine giricem, kac uzeri sancilari cok keskin hissediyorsunuz? Atiyorum 50 cikti eve yolluyorlar mi bu surec nasil ilerliyor bilen varsa yazsin lutfen cok merak ediyorum bu konuda hiçbir fikrim yok :))