Akademisyenanne Karnım hiç aşağıda değil. Soruyorum, herkes yukarıda diyor. Ama bebeğim 32.haftadan beri doğum kanalında. 34. haftamdayım. Rahim ağzında kısalma var ve erken doğum riskim var. Demem o ki, karnın dışarıdan nasıl göründüğü her zaman doğum habercisi olmaz. Benim karnımı görsen bu çocuk iki ay daha doğmaz, dersin.