Filizsen 29+1 günlük hamileyim dün muane amaçlı gittiğim doktoruma ağrın var diyerek yatış yaptı hafta olarak doğum için çok erken olduğunu düşünüyorum bu durumu yaşayan var mı Ağrıları hafifletmek için neler yapılır
Kockbra Filizsen ben suan 32+4 um. Dunde ben normal devlet hastaneye halsizlik şikayeti ile gittim nst ye cıktım sancım düzenli geliyordu ama hissetmyrdum serum su verdiler yıne nstye grdım yıne vardı 3 cu suyu verdıler sancım yok olmustu vucudunuzun suyu bıtmiş olabılırmi acaba veya enfeksiyon
26mrv Filizsen ne şikayetininz vardı bende 29+1im 2 gündür toplanma sertleşme karnımda acı hissi var tedirgin oluyorum
Filizsen Kockbra enfeksiyon çıkmış ama enfeksiyon üstüne çok düşünüyorlar yani etki edebilir dediler serum veriyorlar sadece ağrıları azaltmak için ilaç falan kullanıyorum