cnnezer yiyin ya. 15. Haftadayım bulantı ve tiksinmekten dolayı o kadar az şey yiyebiliyorım ki resmen hasret kaldım yemek yemeye. Kilo dediğiniz gider (tabi o kadar da abartmadan almalı o ayrı :) ama yiyebiliyorken yiyin. Yemek mutluluk verir. Yiyemediğim için sinirden Tazmanya canavarı gibi dolaşıyorum ortalıkta valla.