Benimde bu şekilde ilerlerdi hep.. Hamilelik şekeri tespit edildi canım.
yükleme yapmana gerek yok.
Parmaktan ölçüm cihazlarından al.
yemekten hemen önce ölç
sonra yemeğe başladıktan 1 saat sonra ölç.
bunu günde 3 ana öğün tekrarla ve 1 hafta boyunca yap.
sınuçları doktoruna göster .
açlık sınır 90
1 saatlik tokluk sınır 140
ben yaklaşık 1.5 aydır insülin kullanıyorum.
Şeker bebeğe zarar veren bir durum.
mutlaka varsa önlem alınmalı.
alınan insülinin bebeğe hiçbir zararı yok.
umarım yoktur sende böyle bir şey ama iri bebeklerde çok sık rastlanan bir durum.