Nursnr1 iki hamileliğimde de ilk 3 ay folik asit, 3. Aydan sonra duosvit diye bir multivitamin kullanıyorum. İçinde omega 3 , folik asit, demir vs almam gereken her şey var. Tabii bebeklerin asıl beyin gelişimini destekleyen haftada 1-2 kez balık.. ama yiyemiyorum hamilelikte. Duosvitten çok memnunum onu içerken ekstra kan ilacına filan da gerek kalmıyor. Tek hapla son 6 ay geçiyor 😊