Sirinb Merhaba arkadaslar 9 haftalik 3 günlük hamileyim ve aşiri derecede sag kasiklarimda ağri var normal mi aceba 🙄
Ecrinbzkrt Sirinb normal cnm bende yarın 10haftalık olucam bugun cok oldu agrım rahim buyudukce agrı olur ☺️
Efesevim Sirinb o haftalarda benimde çok ağrırdı merak etme normal hatta ben ağrımazsa niye ağrımıyor diye endişe ederdim şimdi 21+2 olduk bile 😄