Ben bu kadar iyi anlayışlı Güler yüzlü ebeler görmedim hayatımda 😅 Korku panik içinde gittim ama o kadar olumlu konuşuyorlar ki insanın içi rahatlıyor bütün olumsuzlukları unutup olumluya yöneliyorsunuz panikleriniz bitiyor hele Nuray Aldemir hanımın ilgisi alakası pes diyorum masallah nazar değmesin 😍 İnsan gözü kapalı girecek Doğuma bütün korkuları bitiyor resmen 😍❤️