zelis63 Ozz10 adet geçincede yap net çizgi göreceksn bende adet günümde yaptım böyle çıktı sonraki günlerde geçen günlerdi yaptım net çıktı şimdi 23 haftalığım 🤗
Ozz10 zelis63 evet bende adeti bekliyim dedim her ay ayninder hik diye kan ver sonuc husran. 😒 Saglikla gelsin insalah bebeginiz 🤗
zelis63 Ozz10 saol canm darısı size olsun inşallah biraz daha sabır güzel haberler alırsınz inşallah 🙏🤗
Zeynepreyyan Çizgi görünüyor canım ama bazen testlerde yanılma olabiliyor emin olmak için kan ver bence. Kesin vardır diyip umitlendirmek istemem
Arzugurr Ozz10 pozitif canım bu bi test daha yap farklı marka al gene böyle çıkarsa kesin pozitif adet günü de yapabilirsin ama %90 pozitif
Ozz10 Arzugurr bikaç gün daha bekleyip yapıym diyorum olumsuz cıkma ihtimalinide düşğnerek öteliyorum adet gecene kadar aslında 😕