Said_mom Selam..Ben 35 haftalık hamileyim..Dişim 1 aydır ağrıyor...Hamilelikden dolayı biraz kırılmıştı,içi çürümüş... Günde 2 kere ağrıyor dayanamıyorum.,ilaç da yasak...Aynı sorunu yaşamış kişiler yardımcı ola bilir mi?
Fetiye27 Said_mom canım ben 34 de kanal tedavisiyle dolgu yaptırdım doktorunla konuş onay kağıdı al dışını kaybetme bide zararlı diş çürüğü bebeğe gelişimi için
Gozde_32 Said_mom yarin ozele gidiyorum bunun icin 1.5 ay devlet ike ugrastim cekmediler 20 lik dis 25 haftalik gebeyim dr rapor verdi ozelde çektircem artik dr onay al bence cektir bem hep karanfik otu ile yaşadım
Aynurince Said_mom ılık suyun içine biraz elma sirkesi koy.. Dişlerini fırçala.. Her fırçalamada tekrarla.. Geçer
EcrinveSelim Fetiye27 benimde agrıyor 26 hftalık gttğimde haftan gecmiş yapılmaz bişe dedi sarımsak ve karanfille idare edyrm
Fetiye27 EcrinveSelim ben dayanamayacak hale geldim normalde doktorların demesi lazım iyi değil bebek için diye nasıl olmuş size öyle demisler anlamadım benimki hiç geçmiyordu ne yaptıysam artık tak etti gidip doktoruma sordum ultrasonda baktı bisey olmaz yaptirabilirsin dedi dolgu yapıldı işte canim
Bsecill EcrinveSelim haftan geçmiş i ne manada söyledi anlayamadım ilk 3 ay diş tedavisi yapılmıyor ama sonrasında yapılabiliyor diye biliyorum ne zamana kadar böyle bekleyebilirsiniz ki 😞 başka bir doktora daha mı sorsaydınız acaba
Bsecill EcrinveSelim ağrı evet kötü ama çocuğun kemik gelişiminide etkileyecek çürük durumu bu dahada kötü 😞
Fetiye27 Ruqeyyam_2018 gelişimi için zararlı eğer ben disim ağrıdığı ilk zaman cektirseydim doktorlar bebeğin zayıf gelişim geriliği var demiceklerdi sordum neden kaynaklanmış olabilir iki disim çürük bundan dolayımı dedim onunda etkisi oluyor evet dedi doktor
Meloo Said_mom eczaneden karanfil yağı alabirsin iyi geliyor ama geçici anlık sonra devam eder siz yinede doktorunuza sorun artık yapılıyo dolgu vs çok geçmiş olsun
Fetiye27 Ruqeyyam_2018 hangimiz bilebilirdik ki kuzum hamile kalmadan diş sorunlarımızı çözmemiz lazımdı ama herşey rahatlıktan kaynaklanıyor onemsemedigimiz için oluyor bunlar
Fetiye27 Ruqeyyam_2018 verilen vitaminlerini kullandın mı canım ondan da kaynaklanıyormuş ben kullanmadım fazla folik asiti falan
Fetiye27 Ruqeyyam_2018 aynen kullanmadığımız için böyle oldu bence çünkü ben ilk oğlumda hiç aksatmadan kullandım vitaminlerimi hiç diş sorunu yaşamadım ama bu hamilelegimde kullanmadım 3 disim birden çürüdü bi tanesini hallettim geri 2 diş kaldı onuda doğumdan sonra inşallah 20 günüm kaldı doğsun direk dislerime yonelicem