38+3 de kavusucaz bizde allahın izniyle 10 aralık ama gerçekten artık basmaya başladı afakanlar 🙄 gece sık sık uyanma, hareket kısıtlılığı çabuk yorulma nefes darlığı gerçi şikayet etmiyorum ağrılı sızı çeken anneler var bende onlar yok şu an için bebek doğru pozisyonu alınca düzeldi herşey, onun dışında kendimin yapmadigi yemegi yiyince midem inanılmaz yanıyor ama nedense kendi yemeklerimde hiç öyle sıkıntı yasamıyorum 🤷♀️ yandığı zamanlar da yaz mevsiminde kavun, kavun mevsimi bittiğinden beri tuhaf gelebilir kırmızı mercimek atıyorum ağzıma biraz çiğneyip yutunca yanması kesiliyor 😊 buda annemin verdiği bilgiydi saçma gelmişti ama iyi geldi😂 rabbim hepimizi sağlıkla hayırla kuzularına kavuştursun insallah💙