Pavlov Benim de 12 aralık sezaryen tarihim, heyecan ve korku dorukta. Bugün izne ayrıldım çok şükür, hastane çantamı bile bugün hazırlayabildim. Olay çok somutlaştı ve gerçek oldu sanki bi anda😄
Derya87 Pavlov Ayy uyuyamıyorum ben düşünmekten heyecandan ya 32de ayrılmak zorunda kaldım ben yakın hazırladım camtamı saglıkla gelsinler inşallah
Merveylcn Bende 38+3 haftalık hamiletim Aralık 12de günüm doluyor bir an önce dogum yapmak istiyorum ama yok gelmiyor bebiş 🙁
Pavlov Derya87 amin canım🤲🏻 Son 2 hafta çok zorladı beni de cidden bundan sonrasında biraz dinlenelim inşallah, ihtiyacımız olacak😅
Fgnygz Deletedmom0065 benimde 12 aralık sezaryen. 2. doğumum olacak ama sanki ilk olacakmış gibi heyecan var
Deletedmom0065 Fgnygz hastanen nerede istanbul da misin canim ? Benim ilk olacak cok tuhaf duygulardayim bendee... sizin önceki spinal miydi genel miydi
Fgnygz Deletedmom0065 nevşehirdeyim ben ilkide spinaldi. Aslında korkacak bişe yok çok çabuk ayaklanmıştım. Ama işte 6.5 yıl oldu baya zaman geçince bi heyecan bastı..
Sezinnur Kizlar bnmde doktorum 12 aralığa randevu vermişti sezeryan için ama 2 gün önce nisanim geldi. Fakat bebek gelmedi henüz. Başına böyle bişey gelen var mı? Nişandan sonra en fazla kaç gün içinde doğması gerek. Bilenler lütfen bilgilendirsin.
ylzzz Sezinnur başıma gelmedi hemen doğuranda var 1 hafta sonra doğuranda var sezaryen olacaksan inş doğumun başlamaz diyelim 🙏🏻
symydgr0302 Sezinnur benim de nişanım gelmiş dün öğrendim ama doktorum çarşamba gününe randevu verdi doğum için , pazartesi salı sancın olursa gel dedi yani nerdeyse 1 haftaya yakın beklemiş oluyorum 😂
Sultannozen Benimde normalde 20 aralıktı ama 5 Aralık Perşembe dr doğurtacak bebeğin kafası çok aşagıda rahmimde açıklık var Buda bana çok agrı veriyor 🤦♀️