Merhabalar ben 12 haftalık hamıleyım bugun Doktor kontrolümde doktor amniyotik bant durumu var dedı endıselEnınce sürec olarak bakalım takıp edelım dedı ılk hamılelıgım ve bıraz üzüldüm baska bır doktora daha gıtmeyı düşünüyorum bu durumu yasayanlar varmı yardımcı olursanız cok sevınırım sımdıden teşekkür ederim